Take Profit EURUSD

Comments

agfx said…
Ambil pips kecil jer paling selamat
Anonymous said…
betul masta
Anonymous said…
minta tips
Anonymous said…
kemna pergerakan EU hari ni boss
agfx said…
Mcm nak terjun jer tu EU
Anonymous said…
bagus juga kalau tuan bagi tips atau point entry di blog ni tau....
agfx said…
Takut bagi tips nanti kalau x menjadi aku juga yang kena
Anonymous said…
betul juga tu tuan manusia ni selalu salahkan org lain bah pula kan
agfx said…
betul2...betul2...betul2
Anonymous said…
kalau macam itu kena jugalah berguru ni ya
agfx said…
boleh bah
Anonymous said…
bah bila tuan ada masa
agfx said…
bagus join kursus TMP anjuran Tuan Yakub 2 Julai 2011 tu
Anonymous said…
ok tuan
Anonymous said…
berani juga tuan tidak letak SL tu kalau EU merempit mabvam temnpoh hari kena MC tu tuan
agfx said…
kita ada teknik untuk menghalang dari kena MC andai berlaku pergerakan luar biasa
Anonymous said…
bagus juga kalau ada teknik macam tu tuan taklah kena MC se4lalu macam saya ni, nantilah saya datang 2 julai tapi kalau tak sempat pandailah saya cari tuan kalau ada masa mau berguru
agfx said…
ramai2 lagi bagus bah
Anonymous said…
ya bah boleh kongsi pengalaman
agfx said…
tapi jgn terllau ramai kadang tak terlayan pula
Anonymous said…
Mlm JUmaat ni masta g Starbuck kita saya belanja sambil-sambil borak pasal forex ni
agfx said…
ok klu x ada hlgn

Popular Posts